Το σχήμα της ΙΝΤΕΡΚΑΤ έκανε την ανατροπή στο «Μπράλος

Date:


Μια τοπική εταιρεία, η “ΙΝΤΕΡΚΑΤ – ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ”, είναι μέσα στην κοινοπραξία που “κονταροχτυπήθηκε” με τα μεγαθήρια και κατάφερε να πάρει το μεγάλο έργο στον οδικό άξονα Μπράλος – Άμφισσα.


Το μεσημέρι της Τρίτης έγινε η αποσφράγιση των προσφορών της δημοπράτησης του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, για το μεγάλο οδικό έργο στο τμήμα Μπράλος – Άμφισσα. Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 285,50 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 230,24 εκατ. ευρώ).


Έξι “μνηστήρες”


Προσφορές για το συγκεκριμένο έργο κατέθεσαν έξι εταιρείες, ανάμεσά τους και οι μεγαλύτερες στο χώρο και όλοι μιλούσαν για γιγαντομαχία, περιμένοντας με αγωνία το άνοιγμα των προσφορών.


Σύμφωνα με το ρεπορτάζ τα σχήματα που διεκδίκησαν το έργο ήταν: ΑΚΤΩΡ, ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΒΑΞ και η κοινοπραξία CMC – ΙΝΤΕΡΚΑΤ – TEΚΑΛ.


Τελικά έγινε το άνοιγμα των προσφορών και το σχήμα CMC – ΙΝΤΕΡΚΑΤ – TEΚΑΛ, ήταν η εταιρεία που μειοδότησε με 14%, ενώ η δεύτερη εταιρεία είχε δώσει έκπτωση 10,10% και αρκετά μικρότερο ποσοστό έκπτωσης οι υπόλοιπες. 


Είναι γεγονός ότι η εταιρεία “ΙΝΤΕΡΚΑΤ – ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ” έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε ένα σημαντικό και υπολογίσιμο “παίκτη” στο δύσκολο αυτό χώρο, αποδεικνύοντας ότι με σκληρή δουλειά, σταθερά βήματα, στοχευμένες συνέργειες και ευελιξία, μπορείς να σταθείς απέναντι στα μεγαθήρια.


Το έργο θα χρηματοδοτηθεί άμεσα στο προσεχές χρονικό διάστημα από πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027. Είναι από τα πρώτα έργα που εντάσσονται στη νέα προγραμματική περίοδο και η διάρκεια των εργασιών ορίστηκε σε 54 μήνες (4,5 χρόνια) από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. 



Οδικός άξονας στρατηγικής σημασίας


O διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο» αποτελεί μείζον έργο υποδομής και ανάπτυξης, συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου «Ε-65», αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ και ΙΟΝΙΑΣ Ο∆ΟΥ και εξυπηρετεί πλήθος τοπικών και ευρύτερων μετακινήσεων από την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της Δυτικής και Νότιας χώρας, ένα project εθνικού επιπέδου.


Το «Μπράλος – Άμφισσα», μήκους περίπου 25 χιλιομέτρων με δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους, αφορά την κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς. Το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά τέσσερα χιλιόμετρα.


Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μιλώντας για το ευρύτερο έργο, επισήμανε ότι ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο» αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65. Συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό. Φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία. Μειώνει το χρόνο της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία.


«Είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα. Αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, που θα μπορεί στο εξής να εξυπηρετεί τρεις μείζονες οδικούς άξονες», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Δημοφιλής

Περισσότερα σαν αυτό
Σχετίζεται με