Σύμφωνα με δημοσκόπηση που διεξήχθη σε δείγμα 500 διανομέων φαγητού από τη βρετανική εφαρμογή σχεδιασμού δρομολογίων «Circuit Route Planner», η μεγάλη πλειοψηφία υποστηρίζει ότι επιλέγουν τις πατάτες- όχι όλες- των πελατών ή κοτομπουκιές.
Επιπλέον, ένα στους δέκα υποστήριξε ότι ζήτησε από τους πελάτες να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα τους ή αναγκάστηκαν να ουρήσουν κοντά στο σπίτι τους.
Επίσης, το 27% των διανομέων φαγητού παραδέχεται ότι οι συνομιλίες τους με τους πελάτες δεν είναι επαγγελματικού επιπέδου.
Άλλες ενέργειες που ορισμένοι διανομείς φαγητών παραδέχονται ότι κάνουν για να εξοργίσουν τους πελάτες, είναι να προκαλέσουν ζημιά στα πακέτα που μεταφέρουν (23%), να κλέψουν ορισμένα (17%) και να τα ανοίξουν και εν συνεχεία να τα ξανακλείσουν (17%).
Ειδήσεις σήμερα:
Aπαγορεύεται προσωρινά η διακοπή ρεύματος σε ευάλωτους αν δεν καταβληθεί η ρήτρα αναπροσαρμογής
Τροχαίο με τρεις νεκρούς στην Καβάλα: «Γινόταν καταδίωξη, το φορτηγό με τα ποτά σηκώθηκε στον αέρα»
Δείτε ζωντανά τους εορτασμούς για τα 70 χρόνια της Ελισάβετ στο θρόνο της Βρετανίας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr