Ξεκινά η mega ανακαίνιση – Τα σχέδια της ιδιοκτήτριας Fosun για ξενοδοχεία και η ανάπτυξη του Cook brand

0
73

Τέσσερις νέες ξενοδοχειακές μονάδες, εκ των οποίων σε Σάμο και Μύκονο θα λειτουργήσουν με το σήμα Casa Cook και σε Κέρκυρα και Ρόδο με το σήμα Cook Club θα λειτουργήσει την ερχόμενη τουριστική σεζόν ο κινεζικός κολοσσός Fosun, ενώ παράλληλα ξεκινά ένα μεγάλο πρόγραμμα για την ανακαίνιση του εμβληματικού Club Med στο Γρεγολίμανο της Βόρειας Εύβοιας.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ο αντιπρόεδρος του Fosun Tourism Group Αλεσάντρο Ντάσι, στο πλαίσιο δημοσιοποίησης της στρατηγικής που χαράσσει ο κινεζικός κολοσσός στη χώρα μας. Όπως είπε, αναφορικά με τα 4 ξενοδοχεία Cook, πρόκειται για ιδιαίτερα καταλύματα, τα οποία θα ξεκινήσουν να λειτουργούν από τον προσεχή Μάιο.

Συγκεκριμένα, το Casa Cook Samos δυναμικότητας 128 κλινών, το Casa Cook Mykonos, δυναμικότητας 26 κλινών και το Cook Club Ialysos στη Ρόδο, δυναμικότητας 83 κλινών θα λειτουργήσουν  τον ερχόμενο Μάιο, ενώ το Cook Club Corfu με 195 κλίνες θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Ιούνιο.

Το εμβληματικό Club Med

Όσον αφορά την εμβληματική επένδυση της Club Med στη Β. Εύβοια,  η Fosun σχεδιάζει την ανακαίνιση της μονάδας, που με τη σειρά της θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα προσελκύσει ποιοτικό τουρισμό, συμβάλλοντας έτσι, στην συνολική αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας της περιοχής.  Την οριστική δρομολόγηση των επενδυτικών σχεδίων της Club Med ΕΛΛΑΣ Α.Ε. στη Βόρεια Εύβοια, συζήτησαν πρόσφατα σε συνάντηση που είχαν για το σκοπό αυτό, ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Σίμος Κεδίκογλου με την εκπρόσωπο του ξενοδοχειακού Ομίλου κ. Αφροδίτη Καρτελιά, πρόεδρο της TechKM S.A. που έχει αναλάβει την εκπόνηση της αρχιτεκτονικής μελέτης και το Project Management της επένδυσης.  Παράλληλα, όπως ειπώθηκε, κατά τη συνάντησή τους, το Club Med Γρεγολίμανο, που διαχρονικά αποτελεί την ναυαρχίδα της εταιρείας, σε Ελλάδα και εξωτερικό, προτίθεται να προχωρήσει σε μία σειρά ενεργειών οι οποίες θα βοηθήσουν οικονομικά την ευρύτερη περιοχή.

Όσον αφορά την ανάπτυξη των brands Casa Cook και Cook’s Club, τα πρώτα ξενοδοχεία του ομίλου που φέρουν το σήμα, λειτουργούν ήδη σε Ρόδο, Κρήτη και Κω και τα οποία βάσει της φιλοσοφίας τους, δίνουν έμφαση στο design, το ποιοτικό φαγητό και την ευεξία. Και οι δύο αλυσίδες δημιουργήθηκαν από τον ταξιδιωτικό οργανισμό Thomas Cook, τον οποίο απέκτησε ο όμιλος Fosun, όταν κατέρρευσε οικονομικά το 2019.  Για τη Fosun η Ελλάδα αποτελεί στρατηγικός προορισμός, με σκοπό την ενίσχυση την παρουσία του σε πολλούς τουριστικούς προορισμούς, τόσο τους παραδοσιακούς, όσο και τους λιγότερο δημοφιλείς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ